Just shut up and continue reading .

K.A.W.A.N , rindunyaaaaa !!



Dari kiri : Azri , Hani , Hanis , Eka , Awa , Farah , Tqah , Nuna , Shahieda , Ezyan , Diyana , Firdaus , Yus  dan Faiq .
Duduk : Ajri . ( Nad dengan Husna tak ada ) ..

CLASSMATE 3 KHAS 2012 .

Hai kepada awak , awak dan awak . Tahun 2012 adalah tahun yang paling best bagi aku . Seronok belajar , seronok main main , seronok kenakan orang . Actually , benda benda tu boleh jugak buat tahun nie . Tapi , tak best sebab member member yang aku kamceng semua dah pergi .  Azri , Farah and Faiq pergi KV . Yus pulak pergi SMKA Kerian . Yang lain pecah - pecah kelas . Husna , Diyana dengan Shahieda duduk kelas 4 Perdagangan . Nuna dengan Ajri kelas Sains Akaun . Ezyan sorang sorang dekat kelas 4 Ekonomi . Aku , Hanis , Nad , Hani dengan Firdaus je satu kelas .

Kumpulan Estvelle ( yg sebenarnya tak ada function pongg ) tinggal tiga orang je ; Hanis , Diyana dengan aku ( Tqah ) .Awa dengan Eka pindah SMKA Kerian , Diyana duduk kelas 4 Perdagangan . Tinggal la aku dengan Hanis terkontang - kanting dekat kelas 4 Sains .

Masuk form 4 jadi suram , kelam , sunyi ! Betapa rindunya aku dekat mereka semua . Rasa macam nak jadi form 3 je sampai bila bila dengan mereka mereka ! Tapi , bukak mida tu TQAHH !! Life must go on . So , aku redha . Betapa tak sukanya aku dengan Hanis kepada Addmath ! ( padahal dia tidak berdosa ) . Dunia ! Dunia !

KENANGAN TERINDAH 2012 .


Duniaku indah di samping sahabat . ( Wah , ayat marvelous . Sastera habis ! )


Sibuk mengemudikan kamera yang tidak seberapa .


Jangan salah sangka ! Kami bukan sejenis . HeHeHe *gelak manjee*


Hidup bermakna dengan adanya kawan .


Aged 15 - Aspiring to be successful in life.  


Calon suami ( tolak Cikgu Lan sebab dah berkahwin . Haha ) tinggal dua orang saja di SMK Dato' Hj. Hussein .

Intihanya , aku rindu dekat korang semua !!! 

Semoga berjaya di dunia dan di akhirat . Hope you guys always be happy . Aku dengan Hanis doakan korang di sini .

Thank you for reading this entry .



terima kasih sudi membaca . like dan follow kayy